عرفه.... روز دعا و نيايش


nedaieshabnam

 

روز عرفه روزی است بسیار ارجمند و ویژه دعا و نیایش. در روایات بسیار سفارش شده که انسان در روز عرفه در کربلا و در کنار قبر امام حسین علیه السلام باشد. امام صادق علیه السلام می‎فرماید: "در روز عرفه خداوند نخست بر زائران مزار حسین علیه السلام جلوه می‎کند، نیازهایشان را برمی‎آورد، گناهانشان را می‎بخشاید و ... و سپس بر گردآمدگان عرفات جلوه می‎نماید."

می‎گویند در حج واجب چون حتما" امام زمان در حج حضور دارند خیلی از حجاج اگر چشم بصیرت داشته باشند حضرت را می‎بینند.

ولی آقا ما که لیاقت نداریم به سفر حج مشرف بشیم

 

مولا ما که لیاقت نداریم در حرم امامان حضرت حسین علیه السلام باشیم، در کنار ضریح شش گوشه ارباب، در کنار گودال قتلگاه باشیم و دعای عرفات بخوانیم.

ولی از همین راه دور تو را صدا می‎زنم، می‎دانم که می‎شنوی، می‎دانم که مرا می‎بینی، می‎دانم وقتی گناه می‎کنم از من رو برمی‎گردونی تا مرا نبینی ...

ولی من یک دلخوشی دارم، من شیعه هستم و شما اهل کرامت اگر اسمی از مولا علی ببرم حتما" برمی‎گردید و منو نگاه می‎کنید ... .

می‎خواهم در ابری‎ترین لحظه‎ها فریاد بزنم و از باران عرفه سیراب شوم.

........................................................................................................

پي نوشت: دوستاي گلم تو اين روزاي قشنگ كه درهاي رحمت الهي به روي هممون بازه دعا براي فرج اقا امام زمان (عج) يادتون نره.....دوستاي گلم آقامون خيلي وقته كه توي غيبت به سر مي برن......پس كي مي خوان بيان ....ماها بايد براشون دعا كنيم تا زودتر بيان.....انشاالله....راستي منو از دعاي خودتون بي بهره نذاريد كه سخت محتاج و روسياهم......

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:05---15 آذر 1391


اوست که در انتظار تواست تا پرده‌ی غیبت را بدری

و چهره‌ی دل‌آرایش را به مشاهده بنشینی

او غائب نیست؛ از هر حاضری حاضرتر است
این تویی که غائبی، تو باید حاضر شوی، او منتظر توست


دیونه ی حسین
ساعت9:26---12 آبان 1391
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟


asal khanom
ساعت19:57---8 آبان 1391
در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ،

که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،

تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی؟!


mehran
ساعت12:37---8 آبان 1391
درود سپاس که به وبم دوباره سر زدی چند وقت نبودم تلاش میکنم بیش از این بیشتر به وبم سر بزنم

راستی بهت توصیه میکنم حتما دعای عرفه به نوشته دکتر شریعتی رو بخونی بسیار زیباست

از دستش نده
پاسخ:عليك سلام....چشم....مرسي كه سر زدي


ali
ساعت11:32---6 آبان 1391
قسمت پی نوشت خیییییییییییییلی خوب بود/یاعلی
پاسخ:مرسي
نظرلطفته


جامانده...
ساعت16:05---5 آبان 1391
عید قربان آمدومن هم شدم قربانیت



گرچه من دعوت ندارم آمدم مهمانیت



مفلسم آهی ندارم در بساطم ناگزیر



این دل صد پاره و چشمان تر ارزانیت . . .
پاسخ:مرسي


Mehrdad
ساعت12:34---5 آبان 1391
سلام قالبت قشنگه با اجازت دوباره لوگو واست گذاشتم
پاسخ:سلام داداش مهرداد خوب كاري كردين قالبمو كه عوض كردم اونم پاك شد بعد ديگه روم نميشد بيام بگم دوباره لوگو برام بزاريد.......مرسيييييييييييي........ راستي چرا وبتون باز نميشه؟


Mr.Saeed
ساعت1:23---5 آبان 1391
میان این همه نوشتـــــــــــه های مجــــــــــــــــازی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دلم برای طعم یک سطر دست خط واقعی تنگ شده ست
آنهم از نوع صادقانه اش


Mostafa
ساعت14:45---4 آبان 1391
می‎خواهم در ابری‎ترین لحظه‎ها فریاد بزنم و از باران عرفه سیراب شوم.


ممنون از این که سر زدی


سارا
ساعت16:11---3 آبان 1391
روز عرفه و عید قربان پیشاپیش مبارک
عجل لولیک الفرج


ali
ساعت15:39---3 آبان 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام/ممنون از بابت پست عرفه/خدا به حق جدهام حضرت زهرا خوشبخت شی/یاعلی
پاسخ:عليك سلاااااااام.......ممنون از دعاي قشنگتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,| ساعت 15:3| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت